Het intakegesprek
Binnen drie werkdagen sturen we een bevestiging van de aanmelding per email. Zodra er ruimte is voor start van het hulpverleningstraject, wordt u uitgenodigd voor een intakegesprek. In dit eerste gesprek maken we kennis met elkaar en staan stil bij de klachten en de hulp die je zoekt. In het intakegesprek bespreken we een voorstel voor verdere diagnostiek en/of behandeling. Het kan ook voorkomen dat Psychologenpraktijk Ebbers niet de meest passende hulp kan bieden. In dat geval denken wij mee over een alternatief en/of verwijzen we door. Voor spoedhulpvragen wijzen wij u op de mogelijkheid voor wachtlijstbemiddeling bij uw zorgverzekeraar of sociaal wijkteam.
Bij het intakegesprek graag meenemen:
1. (Kopie) identiteitsbewijs*
2. Verwijsbrief van de huisarts, wijkteam of specialist.
3. Kopie zorgverzekeringspas (alleen noodzakelijk bij volwassenen)
Afspraak afzeggen
Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat het niet lukt om een afspraak na te komen. Informeer ons daar zo spoedig mogelijk over. Afspraken die niet worden nagekomen, of minder dan 24 uur van tevoren worden afgezegd, moeten helaas in rekening worden gebracht.
Bereikbaarheid
Wij zijn bereikbaar tijdens kantooruren. In verband met behandel-afspraken, is onze telefonische bereikbaarheid beperkt. Als u een email stuurt of een berichtje achterlaat op de voicemail, nemen wij z.s.m. contact met u op. Bij afwezigheid van onze medewerkers, en eventuele waarneming in verband met vakantie of ziekte, wordt de cliënt daarover geïnformeerd.
In geval van crisis kunt u contact opnemen met uw huisarts; buiten kantooruren met de huisartsenpost.