Jildou Verbeek ontvangt op onze locatie aan de Assendorperstraat 210 met veel plezier de cliënten. Ze heeft jarenlange ervaring als receptioniste en administratief medewerkster in de zorg. “De praktijk moet in alle opzichten een prettige omgeving zijn en de wachtkamer moet uitnodigen voor een kop koffie of thee. Het beantwoorden van de telefoon, het inschrijven van cliënten, het versturen van brieven, agendabeheer en het afsluiten van dossiers behoren o.a. tot mijn takenpakket. Daarbij is klantvriendelijkheid, integriteit, zorgvuldigheid en het up to date zijn van alle wijzigingen in de GGZ een must. Het bijdragen aan een positieve, fijne werksfeer behoort tot mijn persoonlijkheid en dat draag ik graag uit.”
Deze website maakt gebruik van cookies zodat we u de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in uw browser en heeft functies zoals het herkennen van u wanneer u terugkeert naar onze website en ons team helpen te begrijpen welke onderdelen van de website u het meest interessant en nuttig vindt.